Gözleri mavi değildi belki
Ama beni hep etkiledi
Ruhu
güzel miydi
Bilmemki
O kadar tanıyamadım kendisini
İsterdim tanımak
Ve paylaşmak aynı hayali
Ne hoş olurdu oturmak onunla
Moda'da bir akşamüstü saati
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu şiir,
Ruhuma ve
Çok kırılan benliğime.
Kendimden,
Özür diliyorum
Tüm samimiyetimle.
Nasıl da yordum,
Nasıl da kanattım,
Güllerimi seninle.
Kusura bakma!
Sokakta bulmadım,
Bu kalbi be.
Şimdi gitme vakti,
Haydi güle güle.
Ha bir de,
Teşekkür ederim,
Daha güçlüyüm sayende.
Şimdi ağlama sırası sende.