Gece

Gece
@__mrdmgrz
"𝐀𝐲 𝐛𝐞𝐧𝐢𝐦, 𝐠𝐞𝐜𝐞 𝐬𝐞𝐧𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐤𝐚𝐫 𝐛𝐚𝐤𝐚𝐫 𝐠ü𝐥ü𝐦𝐬𝐞𝐫𝐢𝐦..."
Kusurlarımı seviyorum...
"Darılınca suratımı asmayı, canım sıkıldığın da olur olmaz bağırmayı, kıskançlık krizlerimi... Bazen düşünmediklerimi birden söylemeyi... Bazen her şeyi yüzüme gözüme bulaştırmayı... Öfkelerimi... Kızınca küsmeyi... Heyecanlarımı... Geç yatıp geç kalmayı... Yatakta tembellik yapmayı... Gereksiz para harcamayı... Bazıları hak etmediği hâlde sevmeyi... İçimde ki çocuğu, beni seviyorum... İyi ki varım, iyi ki ben benim... Ne mutlu bana çok mükemmel değilim... Ama benden bir tane daha yok... Beni seven böyle sevsin, sevmeyende zaten yol verdim gitsin...
Edebiyat
Reklam
"Sen hiç gözün yaşarmasın diye, derin nefes almaya çalışıp gökyüzüne doğru baktın mı?"
Edebiyat
"Sonra döndüm aynaya baktım ve dedim ki; sen ne güzel şeysin, seni üzen zıkkımın kökünü yesin:)"
Edebiyat
"Sana hayatım diyorum çünkü o kadar boktansın."
Edebiyat
İçerledim:(
"Başkasının acısı bilmeden ben çok acı çekiyorum demeyin! Benim acımı bilseniz kendinize şükredersiniz! Hayat o kadar iki yüzlü ki dün ölümüne sevdiğin, bugün nefret etmeye değmeyecek birisi haline geliyor. Sonrada diyorum ki; keşke...keşke hayatın iki yüzlü olduğunu unutup tek yüzüne kanmasaydım... Umarım sizin kandırılmayan, mutlu ve huzurlu bir hayatınız olur...^_^ "
Edebiyat