"Darılınca suratımı asmayı, canım sıkıldığın da olur olmaz bağırmayı, kıskançlık krizlerimi... Bazen düşünmediklerimi birden söylemeyi... Bazen her şeyi yüzüme gözüme bulaştırmayı... Öfkelerimi... Kızınca küsmeyi... Heyecanlarımı... Geç yatıp geç kalmayı... Yatakta tembellik yapmayı... Gereksiz para harcamayı... Bazıları hak etmediği hâlde sevmeyi... İçimde ki çocuğu, beni seviyorum... İyi ki varım, iyi ki ben benim... Ne mutlu bana çok mükemmel değilim... Ama benden bir tane daha yok... Beni seven böyle sevsin, sevmeyende zaten yol verdim gitsin...