"Yeni hayatlara giriş yapılıyor" kitapla alakalı ilk paylaşımımı bu cümleyle yaptım. Yirmi dokuz farklı hayat, tam yirmi dokuz...
İlk defa bir kitabı bir günde okudum bir solukta elimden bırakmadan.
Her öyküde küçük bir kırıntı dahi olsa kendine dair hüzün, sevinç, yalnızlık buluyor insan.
Ne diyor kitabın özü,
"Kaybetmek bizim işimizdir."
Kaybeden insanların öyküleri. Okumalısınız.