Nihâl..

Nihâl..
@__ruveyda___
Cihânda hasta-i âşk olalı bir hoşça hâlim var...
Yol uzun Yol dumanlı Yol kıvrılıp kalıyor dağların yüreğinde Ayaklarım siyah, yorgun ve yanlız Yürümek nasıl da ağır Yürümek nasıl da tenhâ
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Öncesinde hem azmış hem çokmuşum Sonrasında bir varmış, bir yokmuşum
Düştüğüm yerde adını bilmediğim Bir gönül karanlığı Bir yorulmak Bir küçülmek Bir harman..
Çünkü ben kat kat mağaralardan geçerek Yeraltı kazanlarında pişen ruhumla Âşk dergâhından geldim kapına
Sen başlamamış yolculuğumsun Uzağımdan zevâhiri kurtaran Kelimelerimde kahramanımsın ...