Nihâl..

Nihâl..
@__ruveyda___
Cihânda hasta-i âşk olalı bir hoşça hâlim var...
Harflerini senden alan merhaba Hangi demin âteşidir içimde..
Reklam
Şemsiye taşımak istemiyorum Islanmak daha güzelmiş Yitik kâlbini arayan Bir şairin gözyaşlarıyla
Delirdin diyorsun bana ey hayat Görmüyorsun; âşk hırkası giymişim
Yol uzun Yol dumanlı Yol kıvrılıp kalıyor dağların yüreğinde Ayaklarım siyah, yorgun ve yanlız Yürümek nasıl da ağır Yürümek nasıl da tenhâ
Öncesinde hem azmış hem çokmuşum Sonrasında bir varmış, bir yokmuşum
Reklam