Nihâl..

Nihâl..
@__ruveyda___
Cihânda hasta-i âşk olalı bir hoşça hâlim var...
Delice aşkın bütün belirtileri vardı bende, ama kelime bir türlü gelmiyordu..
Reklam
Farklı bir dünya hayal etmek hoşumuza gidiyordu.. Şaşkınlığımız kadar büyüktü umutlarımız da. Yarınlar ne kadar karanlıksa, yarından ötesi o kadar aydınlıktı..
Harflerini senden alan merhaba Hangi demin âteşidir içimde..
Şemsiye taşımak istemiyorum Islanmak daha güzelmiş Yitik kâlbini arayan Bir şairin gözyaşlarıyla
Delirdin diyorsun bana ey hayat Görmüyorsun; âşk hırkası giymişim