Nihâl..

Nihâl..
@__ruveyda___
Cihânda hasta-i âşk olalı bir hoşça hâlim var...
Çünkü ben kat kat mağaralardan geçerek Yeraltı kazanlarında pişen ruhumla Âşk dergâhından geldim kapına
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sen başlamamış yolculuğumsun Uzağımdan zevâhiri kurtaran Kelimelerimde kahramanımsın ...
Öyle çok yüz vardı ki etrafımda Hangisine baksam, yalnızlık çekerdim ..
Bir hayalden geldim ben, bir hayal verdim sana, mavi-yeşil bir hatıra: işte dünya ruhum! ovada sert es, yamaçta sus, ırmakta ağla.
Sen onun ruhunu besle, içini besmele ile doldur, aklını biçimle, bir de haram lokma yedirme, sonra da kapıp koyver, Allah korur onu.