Nihâl..

Nihâl..
@__ruveyda___
Cihânda hasta-i âşk olalı bir hoşça hâlim var...
çok konuğumuz olacak ama umutsuzluk konuğumuz olmayacak
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fakat baktım bu ölüm değil diriliştir Tabiatı aşan bir bildiriliştir..
Tek var olan O... gerisi gölgeler
Ne ondan kaçmak bir işe yarar Ne ona varmakla dağılır karanlıklar