Nihâl..

Nihâl..
@__ruveyda___
Cihânda hasta-i âşk olalı bir hoşça hâlim var...
Sevgim ondan bağımsız olarak doğdu ama onu da içime taşıdı..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Düşecek ve acıyacaktım. Bu yaşantıyı çoktandır bekliyormuş gövdem.
Bembeyaz, saydam gibi, ince, hatta incecik, zarif bir yüz. Öyle sevimli ki. Ona kalbimin ısındığını ölünceye kadar değişmeyecek bir sevginin saçıldığını ve oraya kıymık gibi batarak yer ettiğini duyuyorum.
Fakat hiçbir zaman kelimelerle ortaya dökemedik. Kim bilir konuşsak neler derdik ve bu kadar güzel olabilir miydi..