Nihâl..

Nihâl..
@__ruveyda___
Cihânda hasta-i âşk olalı bir hoşça hâlim var...
Bir hayalden geldim ben, bir hayal verdim sana, mavi-yeşil bir hatıra: işte dünya ruhum! ovada sert es, yamaçta sus, ırmakta ağla.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen onun ruhunu besle, içini besmele ile doldur, aklını biçimle, bir de haram lokma yedirme, sonra da kapıp koyver, Allah korur onu.
Sizin yiğitlerinizi övenlere, "hayır bizim yiğitlerimiz şehit oldu" deyin.
Sevgim ondan bağımsız olarak doğdu ama onu da içime taşıdı..
Düşecek ve acıyacaktım. Bu yaşantıyı çoktandır bekliyormuş gövdem.