Aslında eğilimler dediğimiz, acı ile terbiye edilerek birçok yönden gelişimini sınırlamak zorunda kalmış eylemlerimiz ve çoşkulu isteklerimiz değil mi? Bunlar, ya yok olma ya da özel düzenlenmiş belli eğilimleri takip etme seçeneğine, kaçınılmaz şekilde boyun eğmiyorlar mı?