📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şeyh Sadî Şirazi diyor ki: “ İçki içti,sarhoş oldu, o içki onu ele verdi, yalpalayarak yürüyor besbelli günah işlemiş. Peki, haram yiyen de sarhoş olsaydı, gıybet eden de sarhoş olsaydı, iftira eden de sarhoş olsaydı, sû-î zan yapan da sarhoş olsaydı, zulmeden de sarhoş olsaydı, sen sokağa, çarşıya, pazara çıktığında kimseyi ayık göremezdin. “
42… 42 sene… 42. yaş… 42 senelik savaş… 42 senedir bu yaşam mücadelesi… varolmaya çalışmak… ‘ben de VARım’ın ispatı… evet varım, ben yaşıyorum, buradayım, karşınızda dimdik ayakta duruyorum. Bütün o yok sayma, hiçleştirme, değersizleştirme çabalarınıza karşı, benim VAR olma çabamla işte burdayım, karşınızdayım! Hem de
tomurcuk tomurcuk, çiçek aça aça burdayım. Hem de çoğala çoğala burdayım. Hem de değerim katlana katlana burdayım. Beni Yaradan Rabbimin şerefli kulu olarak burdayım.