"Her insan rabblaştırdıklarından (tanrılaştırdıklarından) arınarak Rabb'ini bulmak ve kulluğunu hatırlamak için bir yolculuğa çıkmalı. Kah kalbin derinliklerine olmalı bu yolculuk, kah Rabb'in bereketli kıldığı şehre... İnsan, kah ufukla raks eden deryanın taşkın ve serin sularına atmalı kendini, kah kızgın çöllere...
Utanmadan af dile. Af dilemek erdemdir. Yaptığın hatalar için hem kullardan hem Rabb'inden af dile.
*Affedici ol. Affetmek, affedebilmek çok büyük bir erdemdir. Unutma Rabb, affedicidir ve affetmeyi sever.