adimyok

adimyok
@_adimyook
"Nereden geldiği bilinmeyenler hep belalı yağmurlarda gelirler..." "İnsanoğlu, insanoğlu, kendi kendine zulmeden insanoğlu" "Bir evi olması bir insanın çok iyidir. Bir evi olması, sırtını dayayacak bir çınarı olması demektir bir insanın." "Ben senin yerinde olsaydım... Ben kendimi öldürürdüm. Bu dünya bu kadar gayrete, böyle bir ustalığa, hünere değmez..."
Sayfa 7 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

adimyok

, bir kitap okudu
8/10
·84 syf.·
2023 1. kitabı
Yaşar Kemal
8.4/10 · 615 okunma

adimyok

, 1000Kitap'a katıldı.