Afganistan'da yaşanan savaşta olan zorluklar , insanların çektiği acılar,küçük yaşta evlendirilen kızlar, çocuğu olmayan kadınlar,yarım kalan aşklar...
Kitabı okurken çok fazla duygu hissediyorsunuz. Sinir, üzüntü, merhamet,acı... Çok fazla empati kurdum(kurabilirsiniz) ve belki de birçoğumuz o acılara katlanmazdı. Erkek kadın eşitsizliği çok fazlaydı. Günümüzde de yaşanan kadın şiddetlerini içeriyordu. İçinde argo, küfür vb.yoktu(gözümden kaçan olmuştur belki ama çok azdır.) Anlatım dili sadeydi. Kolaylıkla anlaşılabilir. Akıcı sıkılmadan okuyabilirsiniz...