"Yaşadığınız her gün ve her saniye kendinize şunu hatırlatın: Huzura giden tek bir yol var ve bu da karar alanının dışında kalan her şeyden vazgeçmekten, hiçbir şeyin tamamen size ait olmadığını kabul etmekten ve geri kalan her şeyi Tanrı'nın ve kaderin ellerine teslim etmekten geçiyor."
"Eğer huzurunu bozan şeylerden kaçınmaya çalışıyorsan, asla başarılı olamayacaksın. İstediğin kadar kaçıp saklanmaya çalış, sorunlar nereye gidersen git peşini bırakmayacak. Bunun yerine sorunların asıl kaynağı olan kötü ve zararlı karar mekanizmalarından kaçınmaya çalışırsan nerede olursan ol kararlı ve istikrarlı olabilirsin."
"Bağımlı olduğumuz ve iyi şeyler olarak gördüğümüz birçok şeyden vazgeçmeliyiz. Aksi takdirde kendini sürekli test ediyor olması gereken cesaretimiz yok olacaktır. Kalabalıklar tarafından en çok arzulanan şeyleri küçük gördükçe parlaklığı artan ruhun mükemmelliği yok olacaktır."