Aether

Aether
@_akhilleus
INFJ 3w4 This Keira is my girl Evet hepsi benim= sara Fineshyt Naomi Xin. e zedeleuze gülsüm. carmilla Skzmoon
Sizin emo çocuklu bardagınız var mı? Benim var
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Merhaba arkadaslar kanalıma hosgeldiniz bugün videomuzd- bi dk intro yanlış oldu. Evet merhabalar efndm canım bitanem tostum daddy boss isteği üzerine kendim hakkında bir şeyler yazdıgım bir ileti ile tekrar karsınızdym. Nasıl başlasam bilemedim ama sanırım yine genel karakterim ve sevip sevmediğim şeyler hakkında konusurum. Öncelikle daha önceden çok fazla kişiliğim oldugunundan bahsetmiştim.(bipolar bozukluk olabilir (şaka🙂)) Bu benm ana hesabım değil tabkide bunu artık çoğunuz biliosunuz fln ve eğer dikkatli bakıp ipuçları bulup falan ana hesabımı öğrenmeye çalısırsanız orası biraz zor çünkü burdan tam bağımsız bir şekilde işleyen bir yer orası🤧🙏🏼 Genel olarak bunu karaktersizlik olarak algılamayın o çok daha farklı bir şey tabi benim kişilik farklılıklarımın sebepleri üzerine biraz düşündüm ve bunu burada açmaya karar verdim. Şimdi öncelikle main hesabımda olan ve bu hesabımda bilen insan sayısı az ve birbirinden bağımsız yürütmeye devam ediyorum tabikiside. Orada konuştuğum insanlarla konuşurken cümle yapılarım ve tarzım olsun bambaşkadır. Burada kişiliğim biraz daha çocuksu ve içimde kalan bıkkınlığı bir şekilde parçalama arzusu aslında. Bunuda hayatımdaki olaylara ve çevreme bağlıyorum diyelim. Gerçek şu ki bu heesabı açmadan önce daha melankolik ve çocuksu tarafımdan kaçan bir yapım vardı. Kafamın içinde boğulmuş ve her gece ağlayıp zırlayan biriydim. Daha sonra burayı açtım ve diğer kişiliğimden biraz sıyrılıp burada kafa dağıtma imkanı buldum. Fazlaca insan tanıdım ama şimdi şunu açıklamak isterim (lütfen kişisel algılamayın veya benden uzak durmayın çünkü bu benim normalim) bana kalsa bu hesabı hiç açmak istemezdim yani başa dönseydim. Hiç kimseye bulaşmak istemiyorum ve arkadaş konusuna gelirsek gerçekten herkesten uzak kalmak istiyorum. Bu insanların
Kafanızdaki profilde nasıl biriyim diye sorsam cevp vrrir misnizki? Anımasyon çizgi film kitap resim insan farketmez🥺
Şimdi burda kısılık özelliklerimdende bahsedecektimde onu unutmusum şöyle bi kabataslak geçeyim. Şimdi benim birden fazla karakterim var herkese davranışımın yanında konuya görede tavrım farklıdır (bu çoğu kişide var aslında) yakın çevremin psikolojisine ve ilgi alanlarına ilgi duyarım yeni şeyler denemeyi severim ama onları hayatıma geçirmek benim için biraz zordur. Yani siz bana şu grup çok güzel dinlemeye başla falan deseniz muhtemelen dinlerim ama istikrar sağlayacağım meçhuldür. Arkadaş ilişkilerine geldiğimizde burada çok arkadasım oldu kendime yakın hissettiğim ve samimiyetine güvendiklerimle yakın ilişkiler kurdum eğer sizinle mesafeli konuşuyorsam bilinki yakın zamanda benden engel falan yersiniz ya da o sırada duygularım fazla karısıktır. Real dünyamda ise sadece 4 arkadaşım var sınıftaki kimse ile sohbetim bulunmamakta sadece sınav haftaları ders anlatıyorum o kadar. Genel olarak hepsi benden çekiniyo zaten (hayır adam yemiyorum ama yinede konuşmasınlar) bunu da ben kendim sağladım. Bazende öyle olması gerekir. Realde arkadas edinmeme sebebim fazla sosyal olmayı sevmemem ki ben yalnız takılmayı seven ve kendine yeten biriyimdir. Böyleli işte aklıma geldikçe yorum fln atarım deyip bitireyim..

Aether

@_akhilleus
·
Beni bilenler bilir bilmeyenler şimdi öğrensin
Ben kimim neyim diye bişi varmış ondan yapacağım ama ilk kimden gördüm hatırlamıyom😔☝🏻 Baslayım hemmen. MBTI: INFJ-T (artık kesin her çözdüğümde aynı ae) Burç: Balık🐟 Doğum Günüm: 24 Şubat Ennegram: 4w5 (yine de kendimizi böyle sınırlandırmayalım yane) Seviye:YKS 2026 MİT: Şuan Heosphoros diyelım Winx: Miusa Disney: Mulan Mu little pony: Rainbowdash (testtede öyle çıkmıstı😝) Mevsim: Sonbahar-kış Renk: Mor mavi kahverengi Sevmediğim renk: Sarı, turuncu Hobi: Kitap okumak vsvs klişe şeyler. Çok yönlüyümdür AMA RESİM ÇİZMEK BENİM İÇİN AYRI BİR BOYUT TMM. şimdi bunu hobi olarak ele almak istemezdim ama şuan hobiden öteye geçememekte... Az kaldı resim çizmeyi yakında iş hâline getirmeyi planlamaktayım. Yks meselesi olmasa Pinterest hesabımı büyütecektim orada genel çizdiğim şeyler vs paylaşıyorum para kazansam çok iyi kazanırdım ama Pinterest şartları... Her neyse yakında bunu güzel yerlere getiririm diye umuyorum. Sadece kâğıt üzerinde değil dijital olarakta çizim ve video editler, şarkı mashupları falanda yapıyor"dum" dediğim gibi Yks falan filan. Ama en kısa zamanda editleri düzenleyip yksden sonra paylaşacağım inşallah diyelim ablanıza destek olun tmm(opsiyonel) Resim çizmek gibi el işlerine yatkın olmamın yanı sıra dikiş işleri örgü gibi el işlerinde fevkalade kötüyümdür. Benim için öğrenmeside zordu unuttum zati. Genelde kendi kendime geliştirdiğim ve sevdiğim el işlerinde daha başarılıyım☝🏻
Beni bilenler bilir bilmeyenler şimdi öğrensin
Ben kimim neyim diye bişi varmış ondan yapacağım ama ilk kimden gördüm hatırlamıyom😔☝🏻 Baslayım hemmen. MBTI: INFJ-T (artık kesin her çözdüğümde aynı ae) Burç: Balık🐟 Doğum Günüm: 24 Şubat Ennegram: 4w5 (yine de kendimizi böyle sınırlandırmayalım yane) Seviye:YKS 2026 MİT: Şuan Heosphoros diyelım Winx: Miusa Disney: Mulan Mu little pony: Rainbowdash (testtede öyle çıkmıstı😝) Mevsim: Sonbahar-kış Renk: Mor mavi kahverengi Sevmediğim renk: Sarı, turuncu Hobi: Kitap okumak vsvs klişe şeyler. Çok yönlüyümdür AMA RESİM ÇİZMEK BENİM İÇİN AYRI BİR BOYUT TMM. şimdi bunu hobi olarak ele almak istemezdim ama şuan hobiden öteye geçememekte... Az kaldı resim çizmeyi yakında iş hâline getirmeyi planlamaktayım. Yks meselesi olmasa Pinterest hesabımı büyütecektim orada genel çizdiğim şeyler vs paylaşıyorum para kazansam çok iyi kazanırdım ama Pinterest şartları... Her neyse yakında bunu güzel yerlere getiririm diye umuyorum. Sadece kâğıt üzerinde değil dijital olarakta çizim ve video editler, şarkı mashupları falanda yapıyor"dum" dediğim gibi Yks falan filan. Ama en kısa zamanda editleri düzenleyip yksden sonra paylaşacağım inşallah diyelim ablanıza destek olun tmm(opsiyonel) Resim çizmek gibi el işlerine yatkın olmamın yanı sıra dikiş işleri örgü gibi el işlerinde fevkalade kötüyümdür. Benim için öğrenmeside zordu unuttum zati. Genelde kendi kendime geliştirdiğim ve sevdiğim el işlerinde daha başarılıyım☝🏻