aleyna

aleyna
@_aleyy
Mutlu Sonlar Uzak Bize
Güven duygumu yitirmemde güvendiklerimin payı oldukça fazla.
Reklam
"Sensiz nefes alamam." deyip, herkese oksijen olman senin de mideni bulandırmıyor mu?
Necip Fazıl'ın da dediği gibi; "Sen çok sev de bırakıp giden yar utansın."
Sayfa 141
Hatırlamak, ölmekten daha beterdi...
Sayfa 168