Vamos Bien

Vamos Bien
@_alinaa_
Ne yapsam bu âlemde yapayalnız hissediyorum kendimi.
Reklam
Bu on milyon insanı İstanbul'a toplayan şey ekmek parasıdır, çıkardır, faturadır, faizdir, benden daha iyi bilirsiniz. Ama bu mahşeri kalabalığın içinde kişiyi ayakta tutan tek bir şey vardır, o da sevgidir.
Bir şeyi unutmak istemek, unutmaya niyet etmek, unutmanın iyi bir yolu değildi...Hatta insanın unutmaya niyet ettiği şey aklına daha çok takılıyordu.
''Aslında en iyi aşk, değil tanımak, hiç görmediğin kişiye duyulan aşktır. Körler iyi âşık olurlar mesela.''