Gün gelir öyle bu hayelin içində buluruz ki kəndimizi . Kəndi kəndimizə inanmayız!
Bezen ise ölümle yaşamaq arasında qalırız
İşte tüm bunlar bizim nəfəs aldığımıza işaretdir
**" Bəlkidə yok olmak var olmak kadar korkunç bişeydir ?
+" Hayır yok olmak var olmakdan daha iyidir !..
**" Nədən?,,
+" Yok olduğunda kəndinə zarar vermiyorsun !....