Alyans

Yok oluş
**" Bəlkidə yok olmak var olmak kadar korkunç bişeydir ? +" Hayır yok olmak var olmakdan daha iyidir !.. **" Nədən?,, +" Yok olduğunda kəndinə zarar vermiyorsun !....
Alyans
Başkası sizi mahv etmədən kəndinizi mahv edin. Ve zümrüdüanka kuşu gibi yenidən ən baştan küllerinizdən doğun. İşte o zaman kəndinizi tanımış oluyorsunuz!!