pinpinîk♡

pinpinîk♡
@_amara_
Sabrım ağrıyor..
Geçmişim acıyor şimdi, yalnız benim değil Benim ülkemin geçmişi de acıyor mesela. |Didem Madak
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Artık hiçbir şey eskisi gibi değil. Bir şey hariç, hala sigara içiyorum. Değişmeyen şeyler de olmasa ne olurduk?
"N’apalım Vanya Dayı, yaşamak gerek. İstemesek de yaşayacağız, Vanya Dayı. Önümüzde çok uzun günler, boğucu akşamlar var. Alınyazımızın bütün sınavlarına sabırla katlanmaya çalışacağız”