brighton

brighton
@_antagonist
Böyle mi olmalıydı: İnsanın mutluluğu, aynı zamanda kederin kaynağı mı olmalıydı? boxd.it/3h0HB
Bach'ın bir çello sonatı gibi yaşıyorum: Hiçbir yere bağlanmadan, as­kıda, ezgin, muğlak, her insanın hemen kavramasına rağmen, özünde anlaşılmaz.
Reklam

brighton

, bir kitap okudu
7/10
·127 syf.·
31 saatte okudu
·
2022 70. kitabı
Boris Vian
6.9/10 · 1.936 okunma
"Başlamayın..." "Başlamıyorum. Devam ediyorum." "O zaman devam etmeyin. Sizinle her şey hızlı gidiyor. Bütün zevki kayboluyor." "Hiçbir şey fazla uzun sürmemeli." "Sürmeli. Hoş şeyler hep uzun sürmeli."
Yaşamak ince iş Böyle bir toplulukta; Karanlık ürkütücü.