Hapishane arkadaşlarına baktıkça şaşıyordu: Hayatı nasıl da seviyorlar, ona nasıl da değer veriyorlardı! Hapishanedeyken dışarıda olduklarından çok daha fazla seviyorlardı sanki hayatı, ona büyük değer veriyorlar, üzerine titriyorlardı!
Madem öyle, Çiğnenen yasalarınıza karşılık sizde benim başımı alın, olsun bitsin! Ama o zaman saltanat yoluyla değilde, iktidarı zorla ele geçirerek insanlara iyilikte bulunanların da , hem de daha ilk adımlarında, kafalarını kesmek gerekmez miydi?