Kendini suya atarak intihar etmiş bir kız bu. On dört yaşında daha… Meleklerin ki kadar temiz ruhunda layık olmadığı bir utancı duymuş, çocuk bilincini dehşete boğan bir aşağılanmaya yaşamış, yüreği parça parça olmuş… Ve ondan yükselen son umutsuz çığlığı kimseler duymamış; rüzgârlı, soğuk, islak bir gecede kendini sulara bırakıvermiş…
O iyi yürekli, ailesini seven ve ona saygı duyan bir insandı; tek kusuru, kendi iyiliği yüzünden her türlü ahlaksıza karşı aşırı dostluk göstermesiydi.