Tuğba

“Bir insanın başka bir insana bakınca geçmişini görmesinin ne kadar acı olduğunu bilen de bendim.”
Sayfa 271
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Hayat aslında insanların yokluğuyla zorlaşmıyor, onların eksikliğiyle zorlaşıyor.”
Sayfa 166 - Ela
“Bazı sınırları aşmamamız önemliydi. Geride bir boşluk ve öfke bırakabilirdim ama kimse için hayal kırıklığı olmak istemezdim.”
Sayfa 142
“Ben kolay kolay kimseden nefret etmem,” derken oldukça samimiydim çünkü insanlarla o mesafeyi aşalı çok olmuştu. Biri veya birilerinden yeterince nefret ettiğiniz zaman o duygu, volkanik bir patlama gibi eninde sonunda sönüyor ve katılaşıyordu. İnsanlara karşı sönmüş bir yanardağ gibiydim.”
Sayfa 127 - Çiçek
"O gece yarısı evden çıkarken hayatımın ve hayata bakışımın değişeceğinden tamamen habersizdim."
Ayza