Ayşe

Bazı güzel şeylerin içindeyken, onlara maruz kalıyorken, onları yaşarken aynı zamanda onları söylemeliymişiz ki iyice kayıtlara geçsin.
Sayfa 101·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hatırlamak kalbin düşünmesidir
Sayfa 101·Kitabı okudu
Sonsuz bir sevgisizlik sarmalında yuvarlanıp gidiyoruz.
Sayfa 100·Kitabı okudu
Hayatımın daha en başından beri yalnızdım. Ama senden sonra daha da yalnız kaldım .
Sayfa 98·Kitabı okudu
… çünkü inşallah dememeli insan, illa bir şey diyecekse bismillah demeli, başlamalı ve yola çıkmalı…
Sayfa 93·Kitabı okudu