Ariadne'nin hafif ayakları daireyi bir daha,bir daha dolaştı.Her adımı kusursuzdu,kendisine verdiği bir hediyeydi sanki,Ariadne de hediyeyi gülümseyerek kabul ediyordu.Onu omuzlarından yakalamak istedim.Ne yaparsan yap,demek istedim,aşırı mutlu olma.O zaman başından aşağı ateşler yağar.
Yüz kuşak boyunca dünyada uykulu ve kasvetli,aylak ve rahat bir halde dolaşıp durmuştum.Hiçbir iz bırakmamış,hiç iyi bir şey yapmamıştım.Beni birazcık sevenler bile yanımda kalmak istememişti.