📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Izdırabın sonu yok sanma,bu âlem de geçer,
Ömr-i fani gibidir, gün de geçer, dem de geçer,
Gam karar eyliyemez hande-i hurrem de geçer,
Devr-i şâdi de geçer,gussa-i matem de geçer,
Gece gündüz yok olur,an-ı demâ dem de geçer
Âtiyi karanlık görerek azmi bırakma...
Alçak bir ölüm varsa,eminim,budur ancak.
Dünyada inanmam,hani,görsem de gözümle:
İmanî olan kimse gebermez bu ölümle.
Ey dipdiri meyyit! İki el bir baş içindir.
Davransana... Eller de senin, baş da senindi!