s

s
@_ayselgitbasimdan
gideceksen git, kal demeye hakkım yok biliyorum. ama n'olursun gülüşlerini benimle bırak aysel. güneşin odama gülüşün ile doğması lazım. senin gülümseyişlerin bana çok lazım aysel.
s
gitme aysel.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ama anlamıyorsun aysel. her gün sokağına gelip, sokak lambasının o cılız ışığında pencerenden gölgeni izlemek bana nasıl bir hoşnutluk veriyor anlamıyorsun.
s
hadi şimdi git artık. ben kendimi senin gölgenle avutmaya alıştım.
dikenliyim, yaradılışım öyle.`
s
can ozan, acıtır gibi severek