K.

K.
@_ayzem
Sevgili Günlük ...
“Kaç gece yalnız başıma ağlamışlığım var benim. Kendi kendime teselli etmelerim. Ne acı. ”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kalksam ne olacaktı sanki. Olmasını beklediğim hiçbir şey yoktu....
Haziranda bitti. Temmuzda ben, Ağustosta biz bittik .. Eylülde de sen biteceksin. Ekimde ellerin, Kasımda kalbin üşüyecek.. Aralıkta da donup kalacaksın; Beni bir başkasıyla görünce... 🍂
" Umarım ölümüm, hayatımdan daha değerli olur. "
Düşünmek, bir yıkıma hazırlanmaktır.