K.

K.
@_ayzem
Sevgili Günlük ...
Olay, üzülmem değildi; Üzülecegimi bile bile yapmasıydı..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İkinci şansı kazanmak, ilk şansı kaybetmektir.
Hareket etmezsen acı üzerinde birikir...
hiç susmayan bir kafa, hiç konuşmayan bir kız
Hikâyesi bitmiş insanlar her gün aynı yerlerden geçseler bile tekrar karşılaşmazlar.