"Az şeyler çekmemişsin sen,küçük!" dedi. "Fakat her şey geçer.Her şey unutulur.Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur.İnsan birazcık da kalender olmalıdır!"
Salahaddin Bey 'e,"Bey,bu çocuk senin başının derdi demez miydin?İşte,adam olmaktan nasıl korktuğunu gör.İşte parmağımı basıyorum,bu çocuk ya hamal ya yol kesici olacak...