hiçbir şeyin neşesi yok, hiçbir şeyin tadı yok. o düğümleri açmak kolay değil. insan, yeri geliyor bir ipin tek düğümünü çözmek için saatler harcıyor; boğaz düğümü mü çözülecek?
boğazı düğümlenmek derler ya hani... insan anlatamadıkça bir düğüm atılır boğazına. ve o düğümler birikir, artık çözülemez hale gelir... bunu ben çok iyi biliyorum.