"Her şeyle savaşamazsın.
Her konuda en iyisini yapamazsın.
Her zaman mantıklı davranmak mümkün değildir. Bazen akışına bırakmak gerekir.
Bazen savaşmak yerine yenilmek gerekir, huzurlu olabilmek için."
Ne olduysa hayırlısı için oldu
Ne oluyorsa hayırlısı için oluyor.
Ne kaybettin ki ağlıyorsun?
Ne getirdin ki kaybettin?
Ne yarattın ki kayboldu?
Ne aldıysan buradaydı,
Ne verdiysen buradaydı,
Sana bugün ait olan
Dün başkasına aitti
Yarın da bir başkasına ait olacak,
O zaman ne için boşuna üzülüyorsun?