sîpan

"Aile ne mânâsız gaile" sözü belki derin değil, hatta gayet hafif ama ben bu sözü ağzımla söy­lerken söz ağzımdan vallahi ayaklarıma kadar kayarak ini­yor da ben uçarı bir zevkle ve "Evet, tam da öyle," düşüncesi ile kaydıraktan kayıyor, kayarken neşeyle etrafa bakıyor gibi oluyorum.
Reklam
Keşke kat kat yünlerinin arası bit­lerle dolu ama bununla dertlenmeyen melül bakışlı bir ko­yun annem olsaydı da hangimiz daha safız bilemeseydik.
Allah'ın kulları da niye böyle çeşit çeşit, acaba bunlar değerimizi mi artırıyor?
Kuru ekmek, peksimet yiyen, hacca giderken pek­simetini denize daldırıp yumuşatan, hem de tuzlayıp lezzet­lendiren dedem benden güzeldi.
Bana derler ki "Verenin malı artar." Ben de derim ki "Ma­lım artsın diye vermek, vermek midir, almaya hazırlık mı?"
Reklam