Beyzaaa

Beyzaaa
@_beyziii
Kitaplardan, hayatımdan ve içimden geldiği gibi paylaşımlarla dolu bir sayfa:)
dumplardan anladıgım kadariyla herkes cok estetik ve hos bir yıl gecirmis ben varolmanin dayanilmaz agırlıgını sırtlamaya calısiordum
Sıçorpio isimli okura yanıt verildi
Beyzaaa
Sıçorpio Ne güzel herkes kendince tamamlamış
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
dumplardan anladıgım kadariyla herkes cok estetik ve hos bir yıl gecirmis ben varolmanin dayanilmaz agırlıgını sırtlamaya calısiordum
Sıçorpio isimli okura yanıt verildi
Beyzaaa
Biz biraz içe dönüktük siz daha kalabalık geçmişsiniz djdjdjd