“Etrafınıza şöyle bir göz gezdiriniz! Gerçek hayat denilen şeyin ne olduğunu, nerede olduğunu bilmiyoruz bile! Kitaplarımızı, hayallerimizi elimizden alsalar,
öylece ortada kalakalacağız.”
"...iyi bir şeyin olacağını biliyor olmak muhteşemdir; kötü bir şeyin olacağını bilmekse çok kötüdür. Ama bence en kötüsü, olacak olan şeyin
iyi mi kötü mü olacağını bilmiyor olmaktır."
"...hayatta bir sürü karar vermen gerekir ve eğer karar vermezsen hiçbir şey yapamazsın çünkü bütün zamanını yapacağın şeyleri seçmeye çalışarak geçirirsin."