Ne dem baki ne gam baki

Ne dem baki ne gam baki
@_bismihu_
Ya bu ütü yapma işini kim bulmuş? Hayır ne gerek varmış da bulmuş? Kırış kırış giyeymişiz nolurmuş ki? Hayır o tamam bi hata etmiş bulmuş da, etrafındakiler neden ütüyü bulana deli muamelesi yapmamışlar? Oysa ki çok sever insanlar yaftalamayı. İlk defa işe yarayacaktı, pühler olsun. En fazla "dünya ütülü giyinme günü" olarak bir gün kutlasaymışız. #Ütüyehayır
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İki ders hazırladım inşaallah hiç ders verememezlik yapmam. Günaydın çarşamba, nabersin?🍃
Ders çalışamıyorum çünkü kalemim arabada kaldı.🤦🏻‍♀️