Ya bu ütü yapma işini kim bulmuş? Hayır ne gerek varmış da bulmuş? Kırış kırış giyeymişiz nolurmuş ki?
Hayır o tamam bi hata etmiş bulmuş da, etrafındakiler neden ütüyü bulana deli muamelesi yapmamışlar? Oysa ki çok sever insanlar yaftalamayı. İlk defa işe yarayacaktı, pühler olsun.
En fazla "dünya ütülü giyinme günü" olarak bir gün kutlasaymışız.
#Ütüyehayır