Ne dem baki ne gam baki

Ne dem baki ne gam baki
@_bismihu_
Yanlış sayfayı ezberlediğimi, sayfanın yarısına gelince farketmek...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Enerjimi sömüren, hevesimi kıran insanlar için, 'saçını yolmak vaciptir' yasası çıkabilir mi lütfen? 😏
Babam 20 dakikadır siyaset anlatıyor. -haklısın baba -doğru -Allah korusun -haklısın baba -tamam inşaallah -...
İkinci dersi işletemiyorum.
Ütüyle kavga ederken ikinci cüzü verdim elhamdülillah. Çokça elhamdülillah hem de.