Ne dem baki ne gam baki

Ne dem baki ne gam baki
@_bismihu_
Daha ütüyü bitiremedim yaa Allah israilin belasını versin
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İlk eşikte boğulma bismihu. Gayret için yardım iste Rabbinden. O, kendine sığınanı yarı yolda bırakmaz...
Hazır olan dersi veremiyorum...
Allah canını almadan bir şeyler yapmak isteyenlerde bugün; Yaşlı teyze, spor salonu ve mezdeke... Bu yaşam enerjisi nerden be teyzem?
Sevgili kendim! Ders çalışabilir misin artık lütfen? Teşekkürler.