Ne dem baki ne gam baki

Ne dem baki ne gam baki
@_bismihu_
İnşaallah demeyi unutmayalım inşaallah.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fallâhu hayrun hâfizâ ve huve erhamur râhimîn'i günde bir defa okur, sokağa çıkarım. Öğrenmeye meraklı kimseler, herkesten fazla korunmuştur. Bilgisi onu korur. A. Süheyl Ünver
"Harami var diye korku verirler Benim ipek yüklü kervanım mı var" Karacaoğlan
6.cüzü verdim. Haftayı kurtardım elhamdülillah. Bakalım artıya geçebilecek miyim?