Ne dem baki ne gam baki

Ne dem baki ne gam baki
@_bismihu_
Havalar ısındıkça hayattan soğuyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ezberimi yapamıyorum. Kafamda Bayhan'ın Yol arkadaşım şarkısı çalıyor🤦🏻‍♀️ Allah belanı versin israil, neden dinledim ki bu şarkıyı bugün? youtu.be/gA8n_BVNHh4?si=...
Yarının dersi ortada yok hâlâ 🤦🏻‍♀️
Yeni derse mi geçsem, Gassal'ı mı izlesem, uyusam mı? Bilemediğim bir gece...
Benim olmanız suratiyle tanışabilir miyiz çiçek hanım?🫠