Ne dem baki ne gam baki

Ne dem baki ne gam baki
@_bismihu_
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
-Neden hiç mutlu değilsin Zeze? -Neden mutlu olmalıyım? -Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz. -İyi ki bir defa geliyoruz Portuga. -Neden? -İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
"ben kalıyorum, günler gidiyor sessizce..."
" Allah’ım (ﷻ), sayamayacağım kadar nasip ettiğin şeyleri görmeyip, nasip etmediklerine takılmaktan Sana sığınırım. "
23-24 verdim. Elhamdülillah🌸 Olley be olley🥳