Sevgi dolu değilim, nefret dolu da.
Barışçıyım, biraz da savaşçı.
Biraz güçlüyüm, biraz zayıf.
Biraz iyiyim, biraz kötü…
İyi?
Kötü?
İnsanım!
W. Shakespeare
》Kafasına göre şair.
》Kalemine göre yazar.
“Bana en çok dokunan, suçlu olsam da olmasam da her zaman bir çeşit tabiat kanununa uyar gibi, herkesten önce kendimi suçlamamdı.”
Fyodor Dostoyevski , #k:281113
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Sen olmasan ölürdüm." demiştim sana bir mektubumda. Sanırım biz birbirimize rastlamadan önce yaşamıyormuşuz. Yaşamın içerisinde kifayetsiz bir şekilde var oluyormuşuz sadece.
Piraye'de Nazım Olmak
Dünyayı verelim çocuklara,
Hiç değilse bir günlüğüne,
Allı pullu bir balon gibi verelim oynasınlar,
Oynasınlar türküler söyliyerek,
Yıldızların arasında dünyayı çocuklara verelim, Kocaman bir elma gibi verelim,
Sıcacık bir ekmek somunu gibi,
Hiç değilse bir günlüğüne doysunlar,
Bir günlük de olsa öğrensin dünya arkadaşlığı, Çocuklar dünyayı alacak elimizden ölümsüz ağaçlar dikecekler...
Nazım Hikmet Ran