"Ben tamamen yitip gitmeden önce ; sana hayatımın aşkı olduğunu çünkü beni her zaman güldürdüğünü ve hayatımı yaşamaya değer kıldığını, bana kendimi yalnız hissettirmediğini söylemek istedim. Her şey yolunda gitseydi, seninle yaşayıp seninle ölmek isterdim."🌼