Muhammed Batıhan

Muhammed Batıhan
@_bthn1
Dîcleyim aşka akmışım...
"Bir akşam ezanıydı, adını gökyüzünde yankı yaptığım. "
Aşk
Reklam
"Beni ne güzel severdin sen. Saçlarımı, gözlerimi, avuç içlerimi öperdin... Senin yanında çok güvende ve mutlu hissederdim ama bu sana karşı savunmasız yaptı beni. İçimde bitmek bilmeyen bir şevkat besledim sana. Bu evi yıksanda, beni hiçe saysanda, kapıma geldiğinde yine seveceğim o saçları. Ben sana hep yenik düşeceğim." 🌼
Sizde de oluyor mu hiç? Masaya iki tabak koyup, yalnızlığınızla baş başa yemek yediğiniz. Benim çok oluyor. 🥀
"Ne diyeceğini bilemez insan bazen. Çünkü ne söylesen eksik kalır, ne söylesen içindekileri ifade etmeye yetmez.. Benimde öyle oldu işte. Sesini duymak istedim demek isterdim ama cesaret edemedim,özledim demeye varmadı dilim. Çünkü onun özlemediği sesinden belliydi. Ben ne çok sevmişim onu meğer. Beni ne kadar kırdıysa, ne kadar çaresiz bıraktıysa, ne kadar üzdüyse hepsi sevgim yüzündendi. Onu sevmek beni çaresiz bıraktı daima. Hiç kıyamadım ona. Kızmadım. Hep içime atıp durdum herşeyi. Ama geriye dönüp bakınca yine kaybeden bendim. O konuşma onun sesini son duyuşum oldu. Her ne kadar görüşmesekte hep bir ümit vardı içimde, hep iyi düşünüp durdum. O son konuşmada onu çoktan kaybettiğimi anladım. Sesi çok soğuktu, hiç sıcaklık yoktu. Çoktan unutmuştu ve bu bariz belliydi. İşte o gün vazgeçtim ondan. Kimi zaman aklıma gelmiyor mu yine? Elbette ki geliyor, hatta bazen saatlerce canımı yakıyor onu özlemek. Ama bir daha aramam, ölsemde aramam..
Aşk
"Adının yanında, ne güzel durur adım Al cennetine kabul et sen beni Seni çok seviyorum Güzel Kadın" 🌼
Aşk
Reklam