Büş

Büş
@_bus_ra
Yüzümü yağmura uzatsam geçecek diyorum. Geçmiyor.
İstanbul
15 Eylül
183 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Gökte herkesin bir yıldızı olduğu doğruysa, benimki çok uzakta, karanlık ve pek önemsiz bir şey olmalıdır. Belki de benim hiç yıldızım yok!"
Reklam
"Korkunç bir şeydi bu: ne tam diri, ne tam ölü olduğumu hissetmek."
"Hayır, ölüm korkusu yakamı bırakmıyordu. Dert çekmeyenler anlamazlar bu sözleri."
"Bazı kimselerin ölümle savaşı daha yirmisinde başlar; birçokları da yağı bitmiş lambalar gibi, sessiz yavaş, ecelleriyle sönerler."
"Ben çoğu zaman, unutmak, kendimden kaçmak için hatırlıyorum çocukluğumu."
Reklam