Cansu

Çok özlemek diye bir şey var. Ben de özlüyorum işte. Kimi, neyi olduğu umurumda değil. Sadece özlemek benimkisi...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan nasıl olur da bir nedeni olmadan başka birisini, kendisinden daha çok sevmeye kalkar ki ? Kalkıyor işte...
Bitmiş olan bir şeye, üzülmek yerine yeniden başlamayı bilmeli. Her seferinde yeniden fırsatlar vermeli kendisine.
Bugün çiçeklerini solduran yarın tüm yağmurları reddedebilir.