İlk sayfasından son sayfasına kadar keyifle ve merakla okudum.. Kitabı okurken neden bu kadar geç okuduğumu kendi kendime sordum. Hayatın bize görünen kısmından çok aslında içinde neler barındırdığını gösteren ve ulaşılan sonuçtan ziyade o yolda neler öğrendiğimizin daha önemli olduğunu anlatan harika bir eser. Son derece etkileyici bir anlatımı olan insanın ufkunu açan tam bir başucu kitabı. Çok sade bir üslubu ve çevirisi var. Ve bol bol altını çizmek isteyeceğimiz cümleler. Felsefi yönü ne kadar ağır basarsa bassın, her okuyucunun kendi dünyasına ait kolaylıkla alabileceği dersler var.